donderdag 14 april 2011

Even Nederland

Ik type deze update vanuit Nederland waar ik nog wat dingetjes moest ophalen/regelen en het natuurlijk ook leuk is weer de vrienden en familie te zien. Ik heb lang getwijfeld of ik het retourvliegticket wat ik nog had staan te gebruiken, omdat ik zoveel dingen aan mijn hoofd had in Californie zoals de verhuizing etc maar op het laatste moment heb ik toch besloten om te gaan. Ik wil niet langer dan een week blijven zodat ik snel het Amerikaanse leven weer kan oppakken waar ik zo aan gewend ben geraakt. Ik weet niet of ik ben veranderd of Nederland in die paar maanden, maar ik voel me hier niet echt thuis meer. Het is super leuk en goed weer vrienden en familie te zien, maar ik ben te veel gewend geraakt aan het lekkere weer, de mooie stranden en de ruimte. Toen ik het vliegtuig instapte had ik ook weinig zin terug te gaan als het niet was voor vrienden familie en dingen die ik nog moest ophalen/regelen. Het allermooiste zou zijn als al mn contacten uit Nederland ook in Californie zouden wonen, haha. Misschien ben ik veranderd, maar ik heb heimwee naar de Californische kust en ik kan nu al niet wachten terug te vliegen. Tot die tijd wil ik zoveel mogelijk bekenden zien en feestjes bezoeken, want het uitgaan is hier nog altijd veel leuker/gezelliger etc dan in California!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten