donderdag 26 april 2012

Weer (tijdelijk) terug in Nederland!

Ik ben inmiddels alweer een tijdje terug in Nederland.
De verhuizing van de meubels en de twee auto's uit Amerika is gelukkig allemaal goedgegaan.
Het heeft me wel veel geld gekost, ik schat ongeveer 10,000 euro totaal, vanaf het moment dat alles in California uit mijn huis naar de boot ging en inclusief auto's aan Nederlandse weg aanpassen/kenteken zetten en het vervoer van de meubels in Rotterdam naar de opslag.

Ik ben inmiddels twee keer naar Spanje geweest om voor huizen te kijken en ik heb zelfs al een bod gedaan op een huis die ik twee keer heb bezichtigd. Het zou fantastisch zijn als het lukt, het is een prachtige villa vlak aan zee met alle luxe erop en eraan. Ik ben van plan mocht het zover komen het huis veel te gaan verhuren zodat ik minder afhankelijk meer ben van mijn huidige werk en zodat ik ook nog veel in Nederland kan zijn.
In de warme maanden zou ik dan in Nederland wonen en de koudere in Spanje.
Het is nog lang niet zover, maar ik ga elke stapje proberen bij te houden op de blog.
De blog zou dus weleens woneninspanje kunnen gaan heten.

Foto's hieronder zijn van de verhuizing en de costa in Spanje waar ik me zou willen vestigen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten