maandag 31 oktober 2011

Beslissing genomen

Ik heb besloten na een aantal maand nadenken om definitief terug te gaan in maart 2012. Ik wil een huis gaan kopen aan de middelandse zee in Spanje en zal druk zijn om alles te regelen en zal op en neer pendelen tussen Amsterdam en Valencia totdat alles geregeld is. Toch wil ik in december vooral vakantie houden en de tijd nemen iedereen weer te zien in Nederland en dan daarna echt me bezig gaan houden met de verhuizing naar Spanje.
Ik neem alle meubels en auto's mee naar Europa en alles gaat in een grote container op de boot hier in de buurt in Long Beach naar Rotterdam. Ik ga hier veel dingen missen, ik heb inmiddels een redelijk groot netwerk van vrienden/kennissen hier, maar ik denk dat dit de juiste keuze is gericht op de toekomst. Verder zijn er overigens ook genoeg dingen die ik niet zal gaan missen.
Ik heb heel erg veel zin in dit nieuwe avontuur en tot ik voor de laatste keer incheck op het vliegveld van LAX ga ik nog elke dag genieten.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf vanuit California naar Florida verhuist. Nog steeds een super klimaat maar een stuk goedkoper dan California en ik heb hier nu een groter groep vrienden dan in Cali.
    Ik hoop dat je in Spanje wel vindt wat je zoekt.
    Geniet nog even van je tijd in de VS.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie Suus, dat ga ik zeker doen, maar ik heb ook erg veel zin in een nieuw avontuur.

    BeantwoordenVerwijderen