woensdag 15 december 2010

Strand, strand, strand

Afgelopen weekend was het zelfs voor California uitzonderlijk warm. Zaterdag was het 26 graden en had ik weer een dagje strand in de planning. Uiteindelijk kwam het daar niet van, maar toch nog een paar uur aan het zwembad kunnen liggen hier. Zondag wel een hele dag naar het strand geweest waar het met 32 graden super was. Maandag precies hetzelfde gedaan en met een graad of 29 nog steeds erg lekker. Ook gebeurde er maandag aan het strand iets heel leuks, toen ik een beetje sloom voor me uit keek zag ik opeens 2 dolfijnen zwemmen op nog geen 10 meter. Nadat ik snel wat foto's probeerde te maken met mijn telefoon ben ik de zee ingegaan, want zo'n kans krijg je niet elke dag. Ik durfde niet helemaal naar ze toe te zwemmen maar ik was er niet ver vandaan, echt heel bijzonder vond ik dat. Ik wist geeneens dat er dolfijnen voorkwamen in dit gebied, maar zo dicht op de kust was helemaal bijzonder. Sinds dinsdag is het weer helaas een stuk kouder geworden en er schijnt een regenperiode aan te komen volgende week (ja het regent hier ook weleens blijkbaar). Dit is waarschijnlijk mijn laatste update voor een lange periode, want zondag ga ik voor ruim 2 weken naar Amsterdam om nog wat dingen op te halen en te regelen en natuurlijk om met de feestdagen de familie te zien.:)
Ik zal deze blogupdate in de tussentijd nog met wat extra foto's proberen te updaten.
Ik wens iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar, en als er mensen nog kleding of elektronica nodig hebben uit de VS laat het me dan even weten op mijn usa nummer, 1 714 417 6115 of via andere online manieren. groetjes en liefs uit California, GJ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten