zondag 9 januari 2011

Back in California

Ik ben weer terug in Zuid California na 2 weken in het koude maar gezellige Nederland.

Toen ik na een lange vlucht, die overigens door een gelukje van stoelwijziging erg mee viel, aankwam op het vliegveld van Los Angeles LAX voelde het als een soort thuis. Best apart gezien ik hier nog niet zo heel erg lang woon. Verder vielen me een paar dingen heel erg op. Mijn goedkope Nissan uit 2001 heeft toch wel erg veel vermogen vergeleken met een zelfde soort auto in Nederland. Volgens mij hebben gemiddeld alle auto's hier een sterkere motor in de motorkap. Verder viel me de luchtkwaliteit op in Orange County waar ik zit. Veel frissere lucht dan in Nederland voor mijn gevoel. Het is hier niet bijzonder mooi weer nu, maar toch is het een stuk lichter buiten dan in Nederland en natuurlijk een stuk warmer met zo'n 15 graden nu.
Ik verwacht dat het wel snel weer mooier wordt :) Verder was het een verrassing dat er een nieuwe auto voor de deur stond toen ik terugkwam. Mijn huisgenoot heeft een nieuwe auto gekocht en ik heb er wat foto's van gemaakt. Een Mazda Speed, erg mooie auto en ook erg snel:) Komende periode ben ik van plan veel te gaan werken en ook weer echt serieus. Het leven is hier duidelijk niet goedkoop en ik wil veel gaan investeren in dingen, maar dat is nu nog toekomst.
Tot nu toe valt mijn jetlag mee, van LA naar Nederland had ik er een week last van dus ik hoop dat het andersom niet weer zo is:)

Groetjes uit zuid California!


Auto en op de achtergrond mijn witte nissan en onze woning, op de laatste foto de voorkant (nr 205)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten