woensdag 17 november 2010

Aangehouden!

Toen ik gisteren een aantal garages had bezocht die allemaal dicht waren moest ik nog langs een computerwinkel om een aantal dingen te kopen voor de inmiddels geinstalleerde pc en beeldscherm. Toen ik rond 10 uur naar huis reed was ik erg moe en voor ik het wist stond ik bij een kruispunt waar ik naar links moest op de weg voor rechtdoor. Omdat de stoplichten hier nogal anders staan dan in Nederland leek het net alsof ik op de weg naar links stond en toen er mensen achter me toeterden dacht ik geeneens dat ik misschien fout stond. Toen ik het doorhad was er al zoveel tijd voorbij dat ik maar bleef staan, omdat ik naar links moest en de stoplichten op rechtdoor inmiddels al bijna op rood gingen. Toen ik weg reed kreeg ik een politie auto achter me die met sirenes en zwaailichten duidelijk maakte dat ik moest stoppen. Ik schrok me eerst kapot, maar omdat ik niet zoveel verkeerd had gedaan en al mijn gegevens kloppen maakte ik me minder zorgen. De agent tikte op het raam en vroeg of ik soms gedronken had, waarop ik natuurlijk nee antwoordde en in mezelf moest lachen, omdat ik kennelijk zo beroerd reed dat ze dachten dat ik gedronken had. Toen ik de agent vertelde dat ik uit Nederland kwam en er pas net een week was werd hij zichtbaar vriendelijker. Nadat die even mijn rijbewijs had bekeken wenste die me een goedenacht en nadat ik nog even voor de zekerheid vroeg of ik mocht gaan zei die vriendelijk van yes. Achteraf jammer dat ik geen foto had gemaakt, want het was echt zo'n klassieke agent uit een film met zo'n mooie politiewagen.
Verder heb ik een mooie radiozender gevonden die 5 liedjes in de afspeellijst heeft staan en die worden elk uur allemaal een aantal keer afgespeeld. Echt grappig en toevallig zijn het leuke nummers dus dat is nu mijn favoriete radiostation:)

Het kantoor waar gewerkt moet worden:

5 opmerkingen:

  1. Hoi Garrett,

    haha, strakke actie! Leuk om al je avonturen te lezen!
    Keep up the good work,

    groetjes,

    Sten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ey Gertjan,

    Jij bent het toch van de Ten Boom school, wooow wat een avonturen beleef je daar.. Wilde je weg van Nl.. wat zijn de rest van je plannen!?

    Groetjes Kim vV

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil meer foto's ! Plus zorg voor een chille guestroom want oktober 2011 heb je een brabander in huis:D (check pab)http://pokeralsbijbaan.nl/forums/showthread.php?p=110135

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Kim! Ja klopt! Heel kort gezegd komt het erop neer dat toen ik stopte met mijn studie en thuiswerk deed ik dat overal in de wereld wel kon doen vanachter de computer. En gezien ik het in Nederland wel gezien had ging ik kijken naar andere landen om te wonen. Toen ik begin dit jaar hoorde dat ik geselecteerd was voor een verblijfsvergunning in Amerika besloot ik naar California te gaan:) Volgens mij heb ik je op msn, misschien spreken we daar nog eens:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hehe, goed bezig daar !
    Altijd mooie verhalen, maar deze keer ben je jezelf weer te boven gegaan,hehe. Dan heb je al zo kort je rijbewijs, mag je het daar ineens op "de grote wegen" proberen ;)
    Nou ja, beter lang stilstaan en twijfelen dan halsoverkop doorrijden en brokken =P

    We spreken !

    BeantwoordenVerwijderen