vrijdag 26 november 2010

Thanksgiving

Afgelopen donderdag was het Thanksgiving en ik was uitgenodigd door mijn roommate Kevin om het te vieren bij zijn familie. Het was echt een super ervaring, erg veel en lekker gegeten waaronder natuurlijk een complete kalkoen.
Veel nieuwe mensen ontmoet en ook veel gekeken naar de NFL, de american football league waar ik aan het begin van de avond nog weinig van begreep, maar dankzij de super uitleg die ik kreeg snapte ik aan het einde van de avond alle regels.:) Na het eten zijn Kevin en ik nog even langs wat winkels gereden, omdat het traditie is dat er de dag erna veel grote aanbiedingen zijn bij veel winkels en iedereen de avond ervoor en soms zelfs eerder al voor de winkels gaan staan. Daarvan een kort filmpje gemaakt alleen ik moet de bestandsgrootte nog even aanpassen, want nu krijg ik hem niet geupload.

Vandaag, vrijdag, de gehuurde auto eindelijk naar de garage gebracht en de garage heeft alles gratis gefixt, echt geweldige service:) Tijdens het wachten tot ze klaar waren ook nog een kort filmpje gemaakt, maar ook deze krijg ik nog niet geupload.

3 opmerkingen:

  1. Spreek me ff aan op msn ik help je met de videos maat! Leuke maar kleine blog!

    gr berktoppie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanksgiving, ja dat vieren wij in NL natuurlijk niet. Cool dat je bij zijn familie mocht (is ook de achterliggende gedachten toch? Niemand alleen)? Hoe gaat het leven daar? De was, eten, koken?, schoonmaken, samen leven?

    Rowin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hehe, ja ik krijg alles wel mee, maar dat is heel anders dan het meemaken!
    Tof van Kevin en fam. in ieder geval. Hoe zit het met het zoeken van een nieuwe auto? (=

    Groetjes,
    Jacco

    BeantwoordenVerwijderen