maandag 15 november 2010

Eerste werkdag en autopoblemen

Nadat ik gisteren het heel erg mooie zwembad en bubbelbad had uitgeprobeerd die voor onze straat zijn, begon ik vanochtend langzaam weer met het belangrijkste van alles: werk. Omdat de gekochte computer en beeldscherm nog niet door UPS waren bezorgd moest ik het maar op mijn laptopje doen. Dat ging niet heel goed, maar ook niet slecht. Niets dus eigenlijk. Wat wel vervelend was is dat mijn huurauto een lekke band heeft. Tenminste, gisteravond voelde ik bij het rijden alsof je continue over kleine hobbels rijdt en ben ik snel een tankstation ingereden. Maar het rare was, de banden waren zeker niet leeg, maar hooguit zacht. Ik heb ze twee keer ingespoten met lucht en steeds leek de druk goed, maar als ik dan weer ging rijden kwam het hobbeltjes gevoel weer. Dat heeft veel tijd gekost en nu is het nog steeds niet opgelost. Ik ga morgen even terug naar het verhuurbedrijf en dan eens zien of er een oplossing is, want nu durf ik niet ver te rijden omdat ik dan misschien helemaal stil kom te staan.Verder is nog wel leuk te vertellen dat ik gister voor het eerst in mijn leven gepint heb via een ''drive through'' dus zoals je bij de macdonald in Nederland eten kunt meenemen met de auto kun je hier pinnen:)
Tot slot nog aan iedereen die mij op mijn Amerikaans nummer smst, ik kan nog steeds niet bellen of smsen naar Europa met die kaart, ik moet nog steeds een uitbreiding kopen zodat dat wel kan. Jullie kunnen me altijd gewoon bellen op het Amerikaanse nummer en dan kan ik gewoon opnemen, dat kost maar een aantal centen per minuut!
groetjes!

Erg mooi zwembad en bubbelbad en een drive through pinautomaat:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten