zaterdag 13 november 2010

The beaches!

Nadat ik vandaag opstond en er opnieuw geen wolk te zien was besloot ik na eerst wat kleine dingen die ik nog moest regelen naar de California beaches te rijden. Via de snelweg richting LA de afslag Long Beach genomen en een tijdje door Long Beach gereden en veel gezien. Via de pacific coast highway vervolgens naar het zuiden gereden en oa Huntington Beach gezien en vervolgens nog verder naar het zuiden naar Laguna Beach. De laatste plaats lijkt erg veel op Monte Carlo alleen is het veel en veel groter/ruimer. Echt ongelofelijk mooi en alleen maar mooie auto's. Minstens 4 Aston Martins gezien, een Lamborghini, een paar Bentleys en zelfs een Rolls Royce. Ik wilde wat eten in Laguna Beach voor ik weer naar huis ging, maar het parkeren wilde niet helemaal lukken en ik was ook nergens echt zeker of je er mocht parkeren. Nadat ik een auto weggesleept zag worden besloot ik maar naar huis te gaan. Even wat gegeten bij een Taco Bell waardoor ik weer een nieuwe fastfoodketen aan mijn verslaving heb toegevoegd. Ongelofelijk lekker was het en toen ik weer in de auto zat raakte ik compleet verdwaald. Uiteindelijk 2 uur door heuvels gereden wat ik in 15 minuten had kunnen doen en toen kwam ik op een tolweg. De tol betaald en na nog wat wegen proberen kwam ik uiteindelijk weer op de goede weg naar Irvine gelukkig:) De laatste vier foto's zijn gemaakt in Laguna Beach wat ik de mooiste plek vond.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten